青韻典堂級民歌好友
註冊日: 2004-02-26
來自: Central
發表數: 1081
Re: Chyna
引文:

Sim 寫道:
fcklam兄,
你好!又係發牙痕時間, 一路睇緊亞視重播Live8, 一邊打呢篇雜想。(上次上網睇唔到)
聽過Ramband現場的肯定是資深樂迷,
我都冇乜印象自己有冇聽過, 應該就冇, 所以聽歌資歷肯定少過lam兄。
我舊史隊BAND唔似CAPO咁玩成廿年,只有短短兩年幾的生命,因人事變動就散左,
所以玩的歌冇咁多,你講的都沒有玩,
其他有玩的有Alphaville的Forever Young。想過玩Big In Japan, 但當時未練到。
(Forever Young被夏紹聲改編成『永不放棄』,但與原曲相比,完全走哂樣,
將一首我覺得是經典的New Romantics變成一首普通的中文流行曲,
不過我地亦有玩夏紹聲的『童年時』。)
還有Big Country的In A Big Country等…都唔記仲有玩過咩囉。
另外亦有同早期浮世繪夾下David Bowie的China Girl。
(果陣名佢地叫Life Exhibition, 主音Kubert玩Japan的Night Porter已經玩得好似原裝)
U2當然不是New Romantics,但我地當時玩Ultravox時冇乜人識, 但一唱u2的New Year’s Day,
台下的觀眾就自動high, 高舉拳頭一齊唱。
出show點都要就下觀眾, 我本身對u2就一般, 講鐘意既班霸就梗係揀Pink Floyd喇。
吖, 我記得早期在d屋村出show時都會就下的觀眾, 搵個女vocalist,
玩下當時較流行的Moonlight Shadow, 甚至合唱『與你情如白雪,永遠不染塵…』(唔記得歌名)
講講下, 我真係玩得幾雜架。
一陣睇完live8, 唱返首『鴛鴦江』先。

咁耐仲未睇到Pink Floyd出場架, 有d眼訓潻。

Dear Derek,

甚至合唱『與你情如白雪,永遠不染塵…』(唔記得歌名)..This is Simon Kwan Ching Kit - Love in the snow. Ha...! Derek, you really can sing different kind of song woo, even Simon Kwan's song. Salute to you!!!! For Capo, we also had some experience for singing estate show which was organized by Urban Council but the co-ordinator is Ah Gone (very long hair middle age man, do you know him?). He would invite Capo and some rock bands for this kind of show, I had a very funny experience that we sang in front of a Chinese Temple in Sheung Shui, Capo sang some folky songs like Eagles "I can't tell you why", "New Kid in Town" (at the time Francis is our Drummer) but the other hard rock bands still sang hard rock like "Highway Star" and "Smoke on the Water"...Funny!!!

For Life Exhibition, which is Kubert Leung and Little Yuen, I still remembered the scene that Kubert singing "Sad City" with Beyond in Ko Shan, very powerful!!!Also, I love this song very much!!! You know, at that time said around 83, Life Exhibition is much famous that Beyond in the underground scene because the voice of Kubert is attractive and his face at that time is quite good looking thus so many girl fans!!!

Francis is the great Pink Floyd Fan, he had visited Europe for joining 2 days Pink Floyd Concert. I think Francis can share more about Pink Floyd there.

Be frank, we still enjoy the good old days during early 80's.

Rgds,
Frankie(Capo)
chrishui
發表時間: 2005-08-14 13:02
青韻典堂級民歌好友
註冊日: 2003-12-21
來自: 音樂村
發表數: 1239
Dear Frankie,

Simon Kwan好似是PPM大佬豬肉榮﹐唱雪中情個個係Michael Kwan關正傑呀。

Dear Francis, Sim, Frankie,

提起80年代音樂﹐我無你地咁有天份﹐可以識玩音樂。
不過80年代真的很精彩。Spandau Ballet, Duran Duran, Wham, Yazoo, Depeche Mode, Culture Club, Dire Straits, Human League等﹐仲有Morrissey未獨立發展前的The Smith﹐ Frankie Goes To The Hollywood等。
Dire Straits 的Brothers In Arms 同Alchemy Live 是當年我常聽的唱片﹐個時仲有VHS Video賣, Mark Knopfler不單彈結他正﹐他永遠都唔會唱﹐只會Rap就夠獨特。另外有jazz 味道的Swing Out Sisters, Sade 入型入格。Depeche Mode 的冷血電子音樂Master & Servant ﹐ People Are People。商業味道甚重﹐但係唔聽Remix 版本會唔夠喉的Pet Shop Boys。8分多鐘 Yazoo 的 Don’t Go Remix唱來唱去都係個一兩句﹐但一D都唔悶。講完真誠(True) 後都係講金(Gold) 的Spandau Ballet﹐當年便有我的最愛 Through The Barricades的加長版本﹐ Frankie Goes To The Hollywood 雖是同志樂隊﹐但是其音樂意念很創新﹐編曲緊湊而甚具爆炸力的Relax, 14分鐘長的Welcome To My Pleasure Dome ﹐超正。A-ha 的漫畫MV “Take On Me” 。還有重型的Gary Moore, Over The Hill And Far Away﹐ Sweet Dreams的Eurythmics ﹐ Annie Lennox的中性聲音甚具魅力﹐David Bowie也精采﹐Fashion, China Girl, Let’s Dance, 長達20鐘長的Blue Jeans MV。Robert Plamer 的 I Didn’t Mean To Turn You On, 仲有找來一班貼身衫名模彈下彈下(發音是-旦下旦下)的Addicted To Love MV﹐旺角品味的Madonna, Cyndi Lauper, Culture Club﹐搖擺班霸Radio Ga Ga的Queen﹐污污糟糟的Prince 有When Doves Cry 同Raspberry Beret﹐真係越講越開心。仲記唔記得Pale Fountain的Thank You?
capofc
發表時間: 2005-08-14 13:16
青韻典堂級民歌好友
引文:

chrishui 寫道:
Dear Frankie,

Simon Kwan好似是PPM大佬豬肉榮﹐唱雪中情個個係Michael Kwan關正傑呀。

Dear Francis, Sim, Frankie,

提起80年代音樂﹐我無你地咁有天份﹐可以識玩音樂。
不過80年代真的很精彩。Spandau Ballet, Duran Duran, Wham, Yazoo, Depeche Mode, Culture Club, Dire Straits, Human League等﹐仲有Morrissey未獨立發展前的The Smith﹐ Frankie Goes To The Hollywood等。
Dire Straits 的Brothers In Arms 同Alchemy Live 是當年我常聽的唱片﹐個時仲有VHS Video賣, Mark Knopfler不單彈結他正﹐他永遠都唔會唱﹐只會Rap就夠獨特。另外有jazz 味道的Swing Out Sisters, Sade 入型入格。Depeche Mode 的冷血電子音樂Master & Servant ﹐ People Are People。商業味道甚重﹐但係唔聽Remix 版本會唔夠喉的Pet Shop Boys。8分多鐘 Yazoo 的 Don’t Go Remix唱來唱去都係個一兩句﹐但一D都唔悶。講完真誠(True) 後都係講金(Gold) 的Spandau Ballet﹐當年便有我的最愛 Through The Barricades的加長版本﹐ Frankie Goes To The Hollywood 雖是同志樂隊﹐但是其音樂意念很創新﹐編曲緊湊而甚具爆炸力的Relax, 14分鐘長的Welcome To My Pleasure Dome ﹐超正。A-ha 的漫畫MV “Take On Me” 。還有重型的Gary Moore, Over The Hill And Far Away﹐ Sweet Dreams的Eurythmics ﹐ Annie Lennox的中性聲音甚具魅力﹐David Bowie也精采﹐Fashion, China Girl, Let’s Dance, 長達20鐘長的Blue Jeans MV。Robert Plamer 的 I Didn’t Mean To Turn You On, 仲有找來一班貼身衫名模彈下彈下(發音是-旦下旦下)的Addicted To Love MV﹐旺角品味的Madonna, Cyndi Lauper, Culture Club﹐搖擺班霸Radio Ga Ga的Queen﹐真係越講越開心。仲記唔記得Pale Fountain的Thank You?

Brother Chris, typo mistake, yes, should be Michael Kwan - you know, Michael Kwan with Ho Kwok Hei had a very harmony folk group and sang very good Brothers Four songs.

You again disclose your age la that all your favourite = all my favourite = same age as me. Right! Ha!!!

Yes, we all are growing up at the 80's!!!All your mentioned bands are legend now!!!

Rgds,
Frankie(Capo)
fcklam
發表時間: 2005-08-14 18:21
開始0係青韻的常客喇。
註冊日: 2005-08-12
來自: Capo 樂隊
發表數: 68
八十年代致我…
Chris,閣下所講的全都是80年代最好聽的一大堆名字!點會唔知Pale Fountain... 我重有Heaven 17 - Fascinst Groove Fans,相當好。最近有另一張Heaven 17 DJ Remix一樣好!重有ABC既Look of Love Remix,聽得開心令你放心!
PowerStation都好!

Dire Strait 永遠致敬另一隊致愛!最強陣容莫過於有John Islley,Terry Williams鼓手,Chris White Saxphone,Alan Clark Keyboard。超級陣容寫下煇煌Brother in Arms Tour!精彩異常!

唔係發牙痕,係講到牙都軟!

fcklam
發表時間: 2005-08-14 19:06
開始0係青韻的常客喇。
唱Cover好的Rock Band
Sim 兄,可惜小弟莫講話睇閣下之樂隊現場演出,連閣下曾玩過既樂隊都未知係邊隊,真係失敬失敬。當年知的話,必定捧下場,睇下玩New Years Day何等受歡迎。重要有Uvox!

如閣下所講曾玩Ultravox,深信是Vienna,如果不是相信是Dancing with tear in my eyes,兩首都較易掌握。與浮世繪一起玩China Girl,真不輕易,但願樂在其中,有一定神韻!

閣下提到Danny Summer改編Forever Young走樣,愚見只覺並無不好!起碼量力而為,玩回首本方式,不誇不浮不扮高深,玩回原著神韻更見吃力不討好而最終不倫不類,得失支持者!

有時玩音樂莫過於娛樂自已,可以娛人更好!唱民歌較易掌握神韻,較易娛人娛已,一齊唱開開心心!但玩Rock N'roll 經典就真要功力,起碼玩cover version,歌曲如Queen,Police,Pink Floyd,Beatles,Van Halen,Gun&Roses經典,像〔photocopy]式出到7成神似不是易事,出了神韻更難!香港今時今日真的未嘗發現本地人勁Band有如此功力!

反之賓仔Band就大有人在!不能不佩服好一定賓仔樂手,掌握什經典樂曲Guitar同Keyboard,Chord與Solo,好快〔執〕哂出來!簡單講句…快靚正!〔仿真〕度起碼7成,outcome足可以令你投入跟住唱!娛人娛已!

提一提,小弟不是講緊一部電子琴玩Midi加數位賓妹在酒店唱老餅依類型,小弟講緊—可以玩Another Brick in the wall , Message in a bottle,Jump,I want to break Free,Roxanne,We are the champions,Uncomfortably Numb等等既Band,係真係有鼓有Bass有琴有結他!香港友玩得好真係無,有可能收埋娛樂自已!
fcklam
發表時間: 2005-08-14 19:33
開始0係青韻的常客喇。
我對Capo的一些感覺…
引文:
For Capo, we also had some experience for singing estate show which was organized by Urban Council but the co-ordinator is Ah Gone (very long hair middle age man, do you know him?). He would invite Capo and some rock bands for this kind of show, I had a very funny experience that we sang in front of a Chinese Temple in Sheung Shui, Capo sang some folky songs like Eagles "I can't tell you why", "New Kid in Town" (at the time Francis is our Drummer) but the other hard rock bands still sang hard rock like "Highway Star" and "Smoke on the Water"...Funny!!!

Frankie,

你提回Capo曾在粉嶺某舊古廟前一次演出,是次可算經典!明乎其實〔雞飛狗走〕,人都唔多個!相對玩得最多同一地點莫過於未重建前赤柱球場,都幾好起碼有人睇!個時大師都重未加入,大哥朱耐唔耐接show,不小場次是玩完食飯,開開心心渡過!

以前我會為Capo終於Folk Rock有點不快,尤其同場見到不小勁 Band有進無退,看回自已始終感到有點不前不後,........離開咁耐,明白做人應將長處加以發揮,放在玩音樂成為一個原則,並無不好!今天我依然喜歡Mercury,Tri-high,Capo,亦是這個原因,有點終於自已依然故我,無須比下去,依然對玩民歌有這份熱誠這份執著,音樂代表了自已樂隊特色,足夠啦!無須強出頭扮高深!

有空再談!

肥佬

capofc
發表時間: 2005-08-14 22:11
青韻典堂級民歌好友
Re: 我對Capo的一些感覺…
Dear Fat Lo,

Thanks for your writing! To me, I also had such feeling during I joined Capo for 3 to 4 years. I had asked myself why my band lead guitarist could not play well like Brain May, my bassist could not play well like John Deacon and the drummer could not play well like Roger Taylor. Why Capo could not play some difficult Queen's songs as I was the fan of Queen. Ha...! However, similar as you, when I noticed that we could not have this technique and feeling then we picked folk rock as the style of Capo that we can easily manage. Also, we would like to treat the band playing as one of our pastimes rather than to make it a serious project that is the reason why we can maintain the band for more than 20 years. Now, to me, Capo is not only a band but also represents social community group with some happy gathering, some outings, mahjong playing, some birthday party for the Kids, etc....! I love all the capo family members.

Rgds,
Frankie(Capo)

P.S the cartoon used under your name is funny similar as Metallica always swing their heads ha....! I love it!!!
Sim
發表時間: 2005-08-15 00:18
青韻典堂級民歌好友
註冊日: 2004-04-28
來自:
發表數: 1439
引文:
fcklam咁講:
Sim 兄,可惜小弟莫講話睇閣下之樂隊現場演出,連閣下曾玩過既樂隊都未知係邊隊,真係失敬失敬。當年知的話,必定捧下場,睇下玩New Years Day何等受歡迎。重要有Uvox!

如閣下所講曾玩Ultravox,深信是Vienna,如果不是相信是Dancing with tear in my eyes,兩首都較易掌握。與浮世繪一起玩China Girl,真不輕易,但願樂在其中,有一定神韻!

閣下提到Danny Summer改編Forever Young走樣,愚見只覺並無不好!起碼量力而為,玩回首本方式,不誇不浮不扮高深,玩回原著神韻更見吃力不討好而最終不倫不類,得失支持者!

fcklam兄,
小弟舊史隊band只係一隊無名小band, 歷史又短,
無乜人會聽過, 不像Capo、Mercury、Trinity等名BAND咁出名。

當時好似真係冇乜人玩Ultravox d歌,
之前提過, 我地玩過Ultravox的歌包括:
Dancing With Tears In My Eyes
New Europeans
The Voice
We Stand Alone..
而我的大碟中,都有將We Stand Alone改編為中文版。

同Life Exhibiton玩China Girl,我只係在keyboard上幫手彈幾粒『叮叮』的中國feel音, 又唔算好難。

Forever Young是我個人很喜歡的歌, 不忍它被扭曲得不似原型,
當然『永不放棄』當年都算幾hit,電台成日播, 但個人不太欣賞這個版本。
我認為不是『不誇不浮不扮高深』或『量力而為』的問題,
我隊無名小band都玩到(當然質素很業餘,同原曲差很遠程), 專業的樂手無理由玩唔到,
而是覺得『永不放棄』根本上是刻意改動了整曲的富歐陸味的Synth-pop Feel,(Alphaville是德國樂隊),為了迎合當時中文歌市場的大眾化口味。
不過Danny Summer始終是香港少有的一位堅持自己風格的歌手,也是小弟很欣賞的歌手。

絕對同意『有時玩音樂莫過於娛樂自已,可以娛人更好!唱民歌較易掌握神韻,較易娛人娛已,一齊唱開開心心!』

所以我都好Enjoy參加青韻的活動, 彈彈結他、唱唱歌,大家都好輕鬆,不會計較誰的歌高深難唱, 誰的歌太淺易的問題, 最重要是大家都是用心去玩, 就算玩到甩甩咳咳, 炒哂粉, 大家一樣拍掌叫好, 這也是青韻各友可愛及可貴之處。
而活動後的吹水飯局,更是戲肉所在,尤其是有Frankie在搞氣氛時,更加高興。
如fcklam兄有空不妨嚟玩下。

----------------

RodFoo
發表時間: 2005-08-15 09:31
青韻是我家!
註冊日: 2004-01-01
來自: N.T.
發表數: 682
Yes! We have accumulated quite a big 'blow water' group after every session at Ching Wan. Do come.

As mentioned, these are what most of us like about Ching Wan:

You can play any kind of music. Anything we can call it as 'folk', music played or sung by folks.

Audiance is great. You can actually watch or listen to all our 'Chou Fan's

For me, I like to 'Blow Water' at 'Kuen Fat Restaurant' best.

Do show up some time and have a great time together.

Rod

By the way, I come from quite far away to attend & still think it's worth it. (Don't have to pay fir admission into CW of course. Kuen Fat Supper ..... yes)

chrishui
發表時間: 2005-08-15 12:30
青韻典堂級民歌好友
註冊日: 2003-12-21
來自: 音樂村
發表數: 1239
Re: 八十年代致我…
Dear Francis,

你提到的Power Station可算是Duran Duran 的即興分枝﹐他們的Some Like It Hot 聽到人都興埋﹐Robert Plammer 近乎瘋狂風即興唱法 (我想他可能隊左草) ﹐LP版已經好正﹐但是6分幾鐘的Remix就更超正。

不過80年代除了很多樂隊或歌手的出現﹐百花齊放外﹐更特別是出現了12吋Single﹐Remix Version 等。當年美國Discontent同Hot Track 便出左唔少只係比Club 或 Disco 播放的 Remix 。當時能錄到呢D版本﹐簡直是如獲至寶。而後來唱片公司出的都是LP版的CD﹐便覺得D歌咁短﹐有D聽到唔夠喉的感覺﹐因為當年我聽的全是12吋版。講講下漏左Billy Idol 隻White Wedding, Kraftwerk 隻 The Model, New Order既Blue Monday 同埋Tears For Fears 隻8分幾鐘的Shout Dub Mix都好正。

真係講下都好HIGH。
« 1 2 (3) 4 5 6 7 »
| 新的在前 前一個主題 | 下一個主題 |

無發表權